Žena. Slovo, ktoré by našlo svoje synonymum v podobe superhrdinky. Superhrdinky v najrôznejších prevlekoch a kamuflážoch. Jedna je mama, druhá zanietená študentka a tretia je jednoducho žena, ktorá hľadá šťastie. Šťastie môže pre každého znamenať niečo trochu iné. Každý z nás ho vníma ako niečo výlučné.
Formou priamej úmery k šťastiu tejto superhrdinky môže byť podnikanie. Možnosť vyjadriť svoje dravé podnikateľské ja je pro mohé ženy formou sebavyjadrenia
CRM systém alias starostlivosť o zákazníkov
Začať podnikať na vlastnú päsť sa môže zdať ako veľa práce. Ale ak ste v minulosti bojovali ako čerstvá mamička, študentka ponorená do skrípt do neskorých nočných hodín alebo nová kolegyňa, ktorá sa snaží zapadnúť do už zabehnutého tímu kolegov - verte tomu alebo nie, nie je to o nič ťažšie. A hoci to bude občas náročné, čoskoro sa budete cítiť skvele.
Možno práve skúmate svoje možnosti, googlujete a študujete informácie o tom, ako sa pridať k ľuďom na voľnej nohe a nestratiť pritom hlavu, motiváciu ani veľkú sumu peňazí. Možno si pripravujete dokumenty a papiere na prípadné kontroly z daňového úradu. A možno ste už vo fáze, keď hľadáte svojich potenciálnych klientov. Rovnako tak možno pracujete na tom, aby vás títo klienti vyhľadávali s rovnakým nadšením.
Svojím podnikaním sa môžete dotknúť najrôznejších oblastí. Financie, nehnuteľnosti, vzdelávanie, marketing, MLM, služby, obchod a dokonca aj neziskové organizácie. Nech už si vyberiete akúkoľvek oblasť, pokiaľ ide o zákazníkov, nemali by ste podceňovať starostlivosť o zákazníkov. Najlepšie je začať s ňou hneď na začiatku.
Bohužiaľ, často sa stáva, že podniky myslia na starostlivosť o zákazníkov až vtedy, keď urobia nešťastné kroky, ktoré majú za následok jediné - zákazník sa vráti ku konkurencii. Ale dobre, že superhrdinky myslia niekoľko krokov dopredu. Takže sa týmto nepríjemnostiam môžete ľahko vyhnúť. Jeden takýto sedemmíľový krok vpred môžete urobiť so CR? systémom.
Čo je to CRM systém
CRM systém pochádza zo slovného spojenia Customer Relationship Management (riadenie vzťahov so zákazníkmi), voľne preložené ako starostlivosť o zákazníkov. Takýto systém vás zbaví neželaných faux pas v podobe zabudnutých termínov alebo neúplných údajov o zákazníkovi, ktoré vám o sebe povie.
Ako sa dá niečo také zvládnuť? Systém združuje všetky údaje o klientoch na jednom mieste a úloh jednoducho nikdy nemá dosť! Odpočinok mu je cudzí a radšej ho nechá na vás. Vďaka svojej bezodnej pamäti mu môžete povedať o každom nadchádzajúcom stretnutí, udalosti alebo dôležitom míľniku, ktorý vás s klientom spája. Vďaka prepojeniu systému s e-mailom a kalendárom si v databáze bez námahy zobrazíte presne to, čo je pre vás v danom okamihu dôležité. Každý klient potom môže dostať svoju vlastnú kartu na základe toho, čo s ním riešite v rámci svojho podnikania.
Kontakty môžete samozrejme sledovať rôznymi spôsobmi. Ak teda máte veľa voľného času, ktorý by ste radšej strávili vytváraním tabuliek - nech sa páči. Ale dá sa to urobiť aj oveľa efektívnejšie. Vďaka systému CRM komunikujete s klientmi v reálnom čase a s reálnym dopadom.
Preto namiesto toho, aby ste opravovali chybné kroky, prejdite rovno k spokojným zákazníkom, ktorí sa vás budú držať ako kliešť nielen pre skvelé produkty a služby, ale aj pre prvotriednu starostlivosť, vďaka ktorej sa u vás budú cítiť ako doma.
Nechajte preto zbytočné starosti na CRM systém. Namiesto toho sa vžite do svojej vysnívanej úlohy, nech už pre vás znamená čokoľvek. Tak či onak - či už večer ukladáte deti do postele, excelujete na skúške alebo rozbiehate vlastné podnikanie - ste superhrdinka, presne taká, aká ste.