Na profesionálnej sociálnej sieti tvoria pravidelne kvalitný obsah, prinášajú inovatívne myšlienky a motivujú sledovateľov slovenského LinkedInu. Marketingová agentúra Data on Steroids zostavila rebríček TOP 20 najvplyvnejších tvorcov a tvorkýň aj podľa mediálnej hodnoty.
TOP 20 LinkedIn: najvplyvnejšie ženy
„Tento rok vstúpilo do analýzy top tvorcov o 264 profilov viac ako minulý ročník, 50 percent tvorcov v top 20 je tak novych. Konkurencia sa mimoriadne zostrila a kto sa chcel dostať do top 20 musel podať mimoriadny výkon,“ uviedla marketingová agentúra v tlačovej správe a na LinkedIne.
Medzi TOP 20 tvorcami je 5 žien - najvplyvnejšou ženou sa stala Dana Miňová, odborníčka v oblasti riadenia ľudských zdrojov, transformácie a change manažmentu, ktorá pôsobila v mnohých veľkých firmách, naposledy ako Chief Human Resources Officer (CHRO) vo výkonnom manažmente MH Teplárenský holding.
“Moje témy nie sú z kategórie ´lacáky´. Píšem o systémových zmenách, o hodnotovom líderstve, o ženách a ženskom líderstve, o téme 50+,” napísala v reakcii na 9. priečku v rebríčku TOP 20 najvplyvnejších tvorcov. Jej mediálna hodnota je 28 530 EUR, má 12 129 followerov.
Dana Miňová. Foto - Foto - Equal Pay Day
Na 10. mieste skončila koučka Zdenka Niko, čím sa stala 2. najvplyvnejšou ženou na slovenskom LinkedIne. Ako sama hovorí, uspela “napriek tomu, že “píše o osobných veciach (To predsa na LinkedIn nepatrí), píše o štiavnických apartmánoch (nepomýlila si si to tu s Instagramom?), že ju vyhodili z VUBky (píš iba o úspechoch), používa hashtag#50plus (veď ženy o svojom veku nehovoria. A staré už vôbec nie), o druhej svadbe (no a čo, keď si sa druhýkrát vydala), “komentuje svoje témy, s ktorými prerazila na LinkedIne Zdenka Niko, ktorá má 23 923 followerov.
Na 12. mieste je Katarína Kovalčíková - autorka rečníckeho programu SpeakUP a víťazka medzinárodnej rečníckej súťaže v roku 2011 je tak 3 najvplyvnejšou ženou slovenského LinkedInu.
"Postujem pravidelne, konkrétne 1-2x týždenne, píšem o 1 téme, tej, s ktorou 12 rokov pracujem - komunikácia a snažím sa písať zmysluplne, tak, aby som sa o pol roka nemusela za to hanbiť," napísala k umiestneniu v rebríčku Katarína Kovalčíková.
Na 17. mieste rebríčka sa umiestnila Lenka Buchláková, ekonomická novinárka a moderátorka televízie TA3, ktorá má 13 408 followerov. Na 19. mieste skončila Karin Zvalová, expertka v oblasti marketingu a komunikácie.
Lenka Buchláková. Foto - LinkedIn/LB
“Prvé miesto obhájil Michal Meško, ktorý zdvojnásobil mediálnu hodnotu na 80 tisíc eur, dvojku obsadil Dalibor Cicman, ktorý nabral 30 tisíc nových followerov a na tretie miesto vystrelil LinkedIn nováčik Juraj Hipš vďaka hviezdnemu engagementu 7,8%. , napísal k výsledkom Ján Stareček z agentúry Data on Steroids.
TOP 20 najvplyvnejších tvorcov na LinkedIne za rok 2024
Michal Meško – Martinus
Dalibor Cicman – GymBeam
Juraj Hipš – Odborník na vzdelávanie
Filip Kuna – Engerio
Pavol Čekan – MultiplexDX
Imrich Kovaľ – MERINEO
Dana Miňová – Minova
Zdenka Niko – Certified coach (ICF)
Martin Nuchalik – NUCHO
Katarína Kovalčíková – SpeakUP
Vladislav Sochanič – DITEC
Peter Nerád – Simplea Financial Services
Martin Menšík – Marketing Director
Jozef Szabo – TOI TOI & DIXI Group
Lenka Buchláková – Televízia TA3
Branislav Martanovič – branofitness
Miki Plichta – Miki Plichta Storyteller
Miroslav Sopko – Súkromná ZŠ Galaktická
Karin Zvalová – Marketing Director
Pavol Lošonský – Performance Coach & Mentor