Na profesionálnej sociálnej sieti tvoria pravidelne kvalitný obsah, prinášajú inovatívne myšlienky a motivujú sledovateľov slovenského LinkedInu. Marketingová agentúra Data on Steroids zostavila rebríček TOP 20 najvplyvnejších tvorcov a tvorkýň aj podľa mediálnej hodnoty.

TOP 20 LinkedIn: najvplyvnejšie ženy

„Tento rok vstúpilo do analýzy top tvorcov o 264 profilov viac ako minulý ročník, 50 percent tvorcov v top 20 je tak novych. Konkurencia sa mimoriadne zostrila a kto sa chcel dostať do top 20 musel podať mimoriadny výkon,“ uviedla marketingová agentúra v tlačovej správe a na LinkedIne.

Medzi TOP 20 tvorcami je 5 žien - najvplyvnejšou ženou sa stala Dana Miňová, odborníčka v oblasti riadenia ľudských zdrojov, transformácie a change manažmentu, ktorá pôsobila v mnohých veľkých firmách, naposledy ako Chief Human Resources Officer (CHRO) vo výkonnom manažmente MH Teplárenský holding.

“Moje témy nie sú z kategórie ´lacáky´. Píšem o systémových zmenách, o hodnotovom líderstve, o ženách a ženskom líderstve, o téme 50+,” napísala v reakcii na 9. priečku v rebríčku TOP 20 najvplyvnejších tvorcov. Jej mediálna hodnota je 28 530 EUR, má 12 129 followerov.

Dana Miňová.  Foto - Foto - Equal Pay Day

Na 10. mieste skončila koučka Zdenka Niko, čím sa stala 2. najvplyvnejšou ženou na slovenskom LinkedIne. Ako sama hovorí, uspela “napriek tomu, že “píše o osobných veciach (To predsa na LinkedIn nepatrí), píše o štiavnických apartmánoch (nepomýlila si si to tu s Instagramom?), že ju vyhodili z VUBky (píš iba o úspechoch), používa hashtag#50plus (veď ženy o svojom veku nehovoria. A staré už vôbec nie), o druhej svadbe (no a čo, keď si sa druhýkrát vydala), “komentuje svoje témy, s ktorými prerazila na LinkedIne Zdenka Niko, ktorá má 23 923 followerov.

Na 12. mieste je Katarína Kovalčíková - autorka rečníckeho programu SpeakUP a víťazka medzinárodnej rečníckej súťaže v roku 2011 je tak 3 najvplyvnejšou ženou slovenského LinkedInu.

"Postujem pravidelne, konkrétne 1-2x týždenne, píšem o 1 téme, tej, s ktorou 12 rokov pracujem -  komunikácia a snažím sa písať zmysluplne, tak, aby som sa o pol roka nemusela za to hanbiť," napísala k umiestneniu v rebríčku Katarína Kovalčíková. 

Na 17. mieste rebríčka sa umiestnila Lenka Buchláková, ekonomická novinárka a moderátorka televízie TA3, ktorá má 13 408 followerov. Na 19. mieste skončila Karin Zvalová, expertka v oblasti marketingu a komunikácie.

Lenka Buchláková.  Foto - LinkedIn/LB

“Prvé miesto obhájil Michal Meško, ktorý zdvojnásobil mediálnu hodnotu na 80 tisíc eur, dvojku obsadil Dalibor Cicman, ktorý nabral 30 tisíc nových followerov a na tretie miesto vystrelil LinkedIn nováčik Juraj Hipš vďaka hviezdnemu engagementu 7,8%. , napísal k výsledkom Ján Stareček z agentúry Data on Steroids.

TOP 20 najvplyvnejších tvorcov na LinkedIne za rok 2024

Michal Meško – Martinus

Dalibor Cicman – GymBeam

Juraj Hipš – Odborník na vzdelávanie

Filip Kuna – Engerio

Pavol Čekan – MultiplexDX

Imrich Kovaľ – MERINEO

Dana Miňová – Minova

Zdenka Niko – Certified coach (ICF)

Martin Nuchalik – NUCHO

Katarína Kovalčíková – SpeakUP

Vladislav Sochanič – DITEC

Peter Nerád – Simplea Financial Services

Martin Menšík – Marketing Director

Jozef Szabo – TOI TOI & DIXI Group

Lenka Buchláková – Televízia TA3

Branislav Martanovič – branofitness

Miki Plichta – Miki Plichta Storyteller

Miroslav Sopko – Súkromná ZŠ Galaktická

Karin Zvalová – Marketing Director

Pavol Lošonský – Performance Coach & Mentor