Oslovili ju dvakrát, kým Tina Redenkovičová prijala pozvanie na networkingové biznis stretnutie pri raňajkách. „Prvý raz ma pozvali, keď som bola zamestnaná, druhýkrát som už pracovala ako živnostníčka pre realitnú kanceláriu a takéto stretnutie s podnikateľmi mi začalo dávať zmysel,“ vysvetľuje, prečo sa nakoniec na biznis raňajky vybrala. Išlo o koncept Business for Breakfast®, ktorý v roku 2001 založili vo Veľkej Británii manželia John a Mel Fischerovci. Od roku 2009 funguje v Česku a od roku 2013 aj u nás. V oblasti biznis networkingu je to dnes už najväčšia spoločnosť na Slovensku.
Silný marketingový nástroj a priateľstvá
Tinu Redenkovičovú doviedla na biznis raňajky zvedavosť, chuť stretnúť sa s novými ľuďmi, dozvedieť sa nové veci a získať nové skúsenosti – pozitívne, či negatívne. „Ak si zo stretnutia odnesiem aspoň jednu vec – myšlienku, nápad, pocit, nejakú emóciu, tak to stálo za to. A ja som vtedy zažila veľmi dobrý míting, prišlo veľa zaujímavých ľudí,“ hovorí Redenkovičová.
Na raňajkách boli vtedy hneď dvaja zástupcovia realitných kancelárii, členstvo je však exkluzívne, členom sa môže stať len jedna firma vo svojej oblasti. Klub dal prednosť Tine Redenkovičovej. To bolo pred štyrmi rokmi. Dnes je manažérkou v dvoch kluboch – rannom i poobedňajšom v Bratislave a realitná kancelária, ktorú si sama založila, má členstvo v piatich kluboch v troch mestách – v Bratislave, v Nitre a v Liptovskom Mikuláši.
„Pre mňa je to veľmi silný marketingový nástroj, ktorý je jasne merateľný, nehovoriac o pridanej hodnote, akou sú hodnotní ľudia a priateľstvá. Sama som do klubu priniesla zaujímavých ľudí. Mám rada prácu, ak do nej môžem dať niečo navyše, nie je to len o peniazoch, ale o radosti,“ hovorí Redenkovičová.
Foto - Business for Breakfast
Obchody za sedem miliónov eur
Business for Breakfast® je veľmi dobre merateľný marketingový nástroj. Od vzniku prvého klubu bolo podľa aktuálnych štatistík na Slovensku takmer 950 mítingov a prišlo na nich viac ako 2500 podnikateľov a podnikateliek, majiteľov a majiteliek firiem a manažérov i manažérok. Medzi sebou urobili obchody v hodnote viac ako 7 miliónov Eur.
Koncept Business for Breakfast® na Slovensku dnes ľudí v biznise prepája a siete kontaktov vytvára už v jedenástich kluboch – v Bratislave, Trnave, v Rajeckých Tepliciach, v Trenčianskych Tepliciach, v Liptovskom Mikuláši a v Nitre. Organizuje nielen biznis raňajky, ale aj popoludňajšie stretnutia a večerné networkingové akcie. Začiatkom roka sa uskutočnil v Bratislave 1. Galavečer. Do spolupráce v rámci členstva sa zapojilo viac ako 220 podnikateľov a firiem. A hoci sa podnikanie na Slovensku stále vníma viac ako mužská záležitosť, pomer mužov a žien je v kluboch Business for Breakfast® vyrovnaný.
Zakladateľ Juraj Bais. Foto - BforB
Business for Breakfast prináša hodnoty do biznisu
„Koncept sa veľmi dobre uchytil a máme veľké plány. Chceme podnikateľský klub v každom väčšom meste na Slovensku, kde by podnikatelia spolupracovali a podporovali sa. Chceme, aby biznis na Slovensku prinášal hodnoty ako slušnosť, dôvera a spoľahlivosť,“ hovorí zakladateľ konceptu u nás a dnes už výkonný riaditeľ Business for Breakfast® na Slovensku Juraj Bais.
Kvalitnejšie podnikanie na Slovensku je vízia, ktorá oslovila aj Tinu Redenkovičovú. „Osobné referencie sú najsilnejšie, treba si na stretnutia nájsť čas a venovať sa budovaniu vzťahov. Keď sa spoznáte a pravidelne sa stretávate, vytvorí sa dôvera, ktorá znamená aj kvalitu vzájomného obchodovania,“ dodáva Redenkovičová.