Je ich desať a do práce chodia v sukniach. „Vyzerá to optimisticky a je to veľmi pohodlné,“ smeje sa 32-ročný Sebastian Wolf, ktorému sa kampaň pozdávala od začiatku. Pridalo sa k nemu deväť kolegov, ktorí šoférujú v sukni.

Od pondelka spustili v nemeckom Hannoveri kampaň, šoféri v sukniach sú na plagátoch a na autobusoch a hlavný slogan znie: Najkrajší dôvod, prečo muži nosia sukne, sú ženy.

 

 

„Chceme touto kampaňou osloviť hlavne ženy, pretože ich máme v technických profesiách a ako šoférky málo,“ hovorí pre magazín Der Spiegel André Neiss, generálny riaditeľ verejnej dopravy v meste.

Do roku 2022 potrebujú nájsť 600 nových spolupracovníkov. Percento žien by mal dovtedy stúpnuť  zo súčasných 16 na 22 percent. Kampaň šoférov v sukniach potrvá rok ana plagátoch oslovuje "moderné, sebavedomé ženy, ktoré si užívajú život a chcú s nami chodiť v sukniach".  Na iných plagátoch je napísené, že "o tom, kto u nás nosí nohavice, nerozhoduje pohlavie".

 

 

„Zatiaľ máme veľmi pozitívne reakcie a verím, že to ženy zaujme, aby sa informovali na možnosť pracovať s nami,“ hovorí Sebastian. Myslí si, že ženy sa boja šoférovať veľké veci ako je autobus. „Sú pritom opatrnejšia a pokojné, keby sme ich mali v kolektíve viac, tak sa správame ohľaduplnejšie a držím viac pohromade,“ vysvetľuje.

 

 

Prečítajte si aj Veľké značky prišli s módou pre obe pohlavie. Nie je pre všetkých

 

 

Ďakujeme, že ste článok dočítali až do konca. V tejto chvíli už pripravujeme ďalší.

Spoplatnené s PlatbaMobilom.sk.