Na prvé biznis raňajky Žien v meste prijala pozvanie expertka na online marketing Katarína Molnárová, ktorá založila úspešnú agentúru ONLINE TORO. V súčasnosti sa tiež venuje biznis mentoringu a konzultáciám na Slovensku aj v Čechách pod záštitou ONLINE TORO consulting. Tu je jej sedem rád, ako sa nenechať znechutiť prieskumníkom na facebooku. 

 

Biznis raňajky Žien v meste.  Foto - ZVM

 

Potrebujete viac zdrojov: Prieskumník nemusí byť zlý, keď si ho ľudia zvyknú používať, ale ani tak nemôže byť facebook jediný zdroj vášho online marketingu. Hľadajte ďalšie zdroje, odkiaľ prichádzajú návštevníci, diverzifikujte riziká.

 

Videoreklama: Výborne funguje videoreklama na youtube - zameranie najmä na 16- až 35-ročných zákazníkov. Je to alternatíva televíznej reklamy.

 

Cieliť presne: Problém je všeobecná reklama, ktorá nie je zameraná na konkrétneho zákazníka – musíte presne vedieť, koho chcete osloviť.

 

Nepustiť ho zo stránky: Keď zákazník príde na vašu stránku, už ho odtiaľ nepustite preč - musí byť prehľadná, jasná, musí ho doviesť na landing page - odkiaľ je jasné, čo treba urobiť - či objednať tovar alebo sa prihlásiť na event. Dobrá landing page funguje na jeden klik.

 

Venujte sa klientom: Okrem nových zákazníkov sa nezabudnite venovať vašim existujúcim - pracujte s newsletterom, ponúkajte im zľavy, bonusy, darčeky, dávajte im vedieť o nových produktoch a akciách.

 

Merajte: Využívajte google analytics a nastavte si ho na ciele, aby ste napríklad v E-shope vedeli merať počet transakcií.

 

Životný cyklus: Pri reklame nečakajte výsledky hneď: berte do úvahy životný cyklus výrobku - to je čas, od momentu, keď len uvažujem, že chcem produkt, až kým si ho naozaj kúpim - životný cyklus auta je napríklad dva roky, životný cyklus mobilu niekoľko mesiacov. 

 

Keď  sa chcete dozvedieť viac, máte možnosť prihlásiť sa na mentoring firmy ONLINE TORO consulting:

 

 

Prečítajte si aj Takto nás po novom nájdete na Facebooku, kde sa udiali zásadné zmeny