Z nenápadnej myšlienky Miloty Likovej a Miriam Šramovej, ktorý mal hlavne zblížiť susedov jednej ulici, sa za dva roky stalo populárne podujatie, čo spojilo známe osobnosti z Horského parku v Bratislave.

Už túto sobotu 21. mája sa bude konať 4. Staromestský garážový výpredaj. Podujatie sa pre obrovský záujem muselo presťahovať do väčších priestorov.

 

 

Garáže už nestačia 

„Posledný ročník v decembri ukázal, že pre veľký záujem o výpredaj značkového oblečenia pre charitatívne účely, už nestačia ani dvojmiestne garáže susedov. Garážový výpredaj doslova na ulici spôsobil dopravný kolaps, ktorý vyústil až do havárie. Našťastie si to odniesli iba plechy. Akcia si totiž našla svojich prívržencov a prispievateľov už nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku,“ hovorí jedna z organizátoriek Miriam Šramová.

Princíp Staromestského garážového výpredaja spočíva v tom, že známe osobnosti venujú značkové oblečenie, ktoré sa dvakrát do roka predáva za zlomkové ceny. Výťažok z podujatia je vždy venovaný na nejaký charitatívny účel. V minulosti to bolo OZ Prima a prevencia FAS syndrómu u tehotných žien, Nadácia Šťastné srdcia alebo výťažok putoval pre mamičku z krízového centra s bábätkom, ktorá sa po neľahkej minulosti snažila uplatniť v živote.  Tohtoročný jarný garážový výpredaj je venovaný ôsmim týraným deťom z Cífera.

„Po zverejnení výzvy na podporu týchto detí som bola dojatá obetavosťou a odhodlaním ľudí z celého Slovenska. Písali, volali, posielali veci na oblečenie alebo školské potreby a hračky. Dokonca sa ozval Aquapark, že by radi deťom spríjemnili prázdniny a venovali im pobyt v Aquaparku aj s občerstvením,“ dojato vysvetľuje Miriam.

 

 

Značkové veci za euro

Už 21. mája si budú môcť od 10.00 do 16.00 hod nákupovchtiví priaznivci v kultovej záhradnej reštaurácii FUNUS v Horskom parku v Bratislave kúpiť značkové oblečenie svetových dizajnérov za symbolické ceny a zároveň prispieť na dobrú vec.

Tak ako každý ročník, aj tento 4. Staromestský garážový výpredaj, nielen mediálne, ale aj osobným predajom podporia Ženy v meste a to domácimi džemami a sirupmi. V minulosti to boli napríklad aj raper Kali, speváci Ricco & Klaudia, podnikateľky Simona Bubánová, Monika Céreová, majiteľ gastro skupiny Benčik Culinary Group Pavol Benčík s manželkou Miriam Benčíkovou, Adriana Kemka, módna návrhárka Renáta Kliská, marketingová riaditeľka Eurovea Oľga Hammer Duráková, manažérka módnej značky Zagh v Prahe Kristiana Ghiuri, couchka a mediátorka Zora Inka Grohoľová, majiteľka Cora Clinic Simona Stískalová, majiteľka Hotela Biela Labuť Renáta Kelemenová, manažérka chovu loveckých sokolov pre kráľovskú rodinu v UAE Jana Pokusová, motokrista a majster Európy Štefan Svitko, módni návrhári Richard Rozbora, Róbert Vrzala, partner PWC Alex Šrank a mnohí ďalší.

 

 

Viacerými luxusnými vychytávkami akciu podporili aj bývalé političky, ďalej Fitcentrum W.M. Rača, podnikateľky Darina Šimková, Henrieta Hochmannová, advokátka Daniela Hubinská, podnikateľ Igor Hurčík a mnohí ďalší. Známy slovenský výrobca tenisiek z Partizánskeho je partnerom podujatia od jeho začiatku. 

“Akcia nielen pomáha tým, ktorí to potrebujú a hľadajú pomocnú ruku, ale zároveň upevňuje medziľudské a susedské vzťahy v dnešnej uponáhľanej dobe, keď mnohí z nás ani nepoznajú svojich susedov a nevnímajú svet za svojím plotom,” upozornila organizátorka podujatia Miriam Šramová.

Staromestský garážový výpredaj dáva dokopy takisto miestnych malých podnikateľov z gastrosegmentu, ako napríklad výrobcov džemov a zaváranín, pekárne, vinotéky alebo vegetariánske a raw reštaurácie. 

 

Prečítajte si aj Svetové značky stáli v garáži euro